Tuesday, April 5, 2011

si gadis selendang merah bersama topi besar


si dia 1


si dia 2

hai. semalam ada kelas studio lighting. tengah-tengah tidur ni tiba-tiba kawan kejut. "farah bangun, bersiap g kelas en.fakhrul. dia nak kita siapkan semua assignment hari ni juga dan kena buat yang creative juga". kawan cakap macam tu terus saya bangun. dah lah dengan modelnya tak ada. dengan baju untuk model tak fikir lagi. memang serabut sangat dan pada waktu yang sama fikiran kosong. haha.

last-last minta kawan sendiri jadi model. kononnya tema nak buat ala-ala g pantai tapi hampeh. haha. dah prepare semua saya pun g lah studio. masuk-masuk studio tu dah ada en.fakhrul dan kawan-kawan yang lain. ada yang tengah buat profile picture punya (ala-ala korporat atau formal).

punya tunggu dan tunggu akhirnya sampai juga giliran saya untuk ambil gambar model ni. dan inilah hasilnya. ini pun saya tak puas dengan gambar sendiri sebab masa pun dah nak habis waktu ni. itu pun dah terlebih masa. tapi alhamdulillah semua assignment studio lighting siap. amin.. dan thanks to muhaini binti shafie kerana sudi menjadi model saya walaupun macam-macam yang tak ada. haha.

No comments:

Post a Comment