Monday, April 4, 2011

antara baju dan senyuman.


saya


aini - saya - tina - ira


peace untuk senyuman yang menawan. hehe


tasha - tina - aini - saya

saya kembali lagi dengan gambar yang terbaru. petang tadi lepas kelas saya and the geng pergi studio untuk ambil gambar profile picture untuk assignment en.fakhrul. nasib baik dah tempah studio. dan masuk-masuk studio tadi terkejut sebab studio kosong. tak pernah tengok studio sekosong tu macam tadi. haha. takuuuuut betul nak masuk. dah lah gelap gelita. lepas dah settle semua lighting kitaorang bersiapkan diri untuk shooting. masing-masing semua nak pakai make up (eye-shadow, blusher, eyeliner, mascara, lipstick). hehe. kecuali tina. dah siap semua barulah kitaorang start shooting. seronok sebab tolong satu sama lain.

kalau kauorang boleh tengok, kitaorang semua pakai baju kemeja. sebab kena shooting gambar ala-ala korporat atau lebih dikenali sebagai formal. baju kemeja saya tu berharga rm49.00 dan vest tu cuma rm.19.. kalau boleh nak cari yang lagi murah tapi tak ada. haha. itu pun dah jimat duit. apa yang penting enjoy. :)

1 comment: