Thursday, May 5, 2011

selamat pengantin baru












hai. lama tak update blog. sekali update tengok-tengok pasal kahwin. ni lah kerja saya masa cuti. shooting time!!. malas nak tulis panjang. saya mulakan cerita ni dengan perkahwinan abang saya. bermakna yang perempuan tu kakak ipar saya dan akhirnya saya ada kakak ipar. tak sabar pula nak ada anak saudara. hehe. perkahwinan ni diadakan di sebelah perempuan dulu di Kampung Atas Tol, Terengganu. jangan salah faham ye. kampung dia bukanlah betul-betul atas tol. just nama kampung tu je. haha. seperti biasa saya dengan berbaju kurung dan bertudungkan shawl telah dilantik untuk dijadikan pengapit untuk lelaki. haha. susah sebenarnya jadi pengapit. menitis peluh dari muka. dalam hati berkata "habis cair make up i" hahaha.

14.5.2011 ni pula disebelah lelaki di Kuantan, Pahang. saya telah ditempah oleh pengantin untuk shooting outdoor diaorang. waa!! suka sangat. first time nak ambil gambar kahwin yang outdoor punya. sampai dalam tidur pun boleh terfikir macam mana nak posekan diaorang ni nanti. haha. "terlalu excited sebenarnya". dekat kuantan pun saya jadi pengapit lagi.

orang dulu-dulu berkata "siapa jadi pengapit ni dah tak lama dah tu nak kahwin pula". haha. macam-macam kan orang dulu kala. ok lah. smpai di sini je teloteh saya untuk pengantin baru.

5 comments: